В залежності від рівня оснащення та потужності двигуна діапазон цін на двійку у версії Sport Black перебуває в рамках 15-20 тисяч євро. Доречи, пропонується п҆ ять рівнів SE, SE-L, SE-L Nav, Sport Nav та GT Sport Nav. Під капотом Mazda 2 працює лише мотор Skyactiv-g об҆ ємом 1,5 літри який в залежності від рівня форсування видає 75,90 або 115 к.с. В парі з найпотужнішим двигуном агрегатюється 6-ступенева механічна коробка перемикання швидкостей, а в інших випадках в базі постачається 5-ступенева механіка. До мотора на 90 к.с. можна замовити 6-ступеневий автомат.
Загалом екстер҆ єр Mazda 2 Sport Black виглядає дуже гармонійно. За рахунок класичного дизайну автомобіль старішає дуже повільно. Навіть після багатьох років перебування на ринку він не виглядає застарілим та технічно відсталим.
Начальна версія SE має у своєму розпоряджені 15-дюймові легкосплавні колісні диски, підігрів дзеркал, задні сидіння з можливітю складання у пропорції 60 на 40. У топовому варіанті клієнти отримають датчики паркування, датчик дощу, клімат-контроль та камеру заднього огляду. Разом з тим Mazda 2 Sport Black отримає систему під назвою G-Vectoring Control, яка спрямована на покращення їздових можливостей хетчбека. Також доступна система Smart City Brake Support завдяки якій в міському режимі кермо стає надлегким, а при високій швидкості стає по спортивному тугим.
Інтер҆ єр має досить непогану ергономіку та непогані матеріали обробки. На відміну від конкурентів його архітектура не лякає а навпаки дозвляє відчувати себе комфортно. Триспицеве кермо та спортивний профіль сидінь натякають на драйверскі можливості спецверсії Sport Black.
Враховуючи непогане онащення та сбалансовану ціну автомобіль виглядає чи не найкращим варіантом для шанувальників японського автомобілебудування…